Gå til Indhold

Udbudskonsulent med erfaring og initiativ

    • Odense, Danmark

Stillingsbeskrivelse

Vil du være udbudskonsulent hos en af Europas største varmeforsyninger? Vi er med helt fremme, når det gælder samfundets grønne omstilling, og vi mangler dig i vores afdeling ’Indkøb & Kontraktstyring’. 


Fjernvarme Fyn er en attraktiv arbejdsplads med høj faglighed, stor fleksibilitet og en vigtig rolle i den grønne omstilling. Vi fokuserer særligt på klimaneutral produktion, robust forsyning og konkurrencedygtig fjernvarme. Produktion og handel med el samt udnyttelse af energien fra restaffald er også en væsentlig del af Fjernvarme Fyns opgaver.

Vil du med? 

 

Om stillingen 
Som udbudskonsulent hos Fjernvarme Fyn får du ansvaret for at gennemføre konkurrenceudsættelser; primært under Forsyningsvirksomhedsdirektivet. Her bliver det din rolle at yde udbudsretlig og kommerciel rådgivning i alt fra store EU-udbud til annonceringer og mindre anskaffelser.  

 

Dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver vil omhandle vores projektindkøb, særligt relateret til bygge-anlægsopgaver (herunder AB-systemet) og komponentindkøb:  

  • Udformning af udbudsmaterialer, kontrakter og rammeaftaler mv.  

  • Analyse, markedsdialog, udbud, forhandling og opfølgning på anskaffelser 

  • Rådgivning i forhold til udbudsretlige og kommercielle forhold for vores tekniske og faglige kolleger 

  • Understøttelse af produktionen og af projektledere ved ad-hoc opgaver 

’Indkøb & Kontraktstyring’ hos Fjernvarme Fyn er en afdeling i udvikling, med ansvaret for de strategiske og operationelle indkøbsprocesser. Du bliver en del af et team med dygtige og dedikerede kolleger, hvor sparring og vidensdeling prioriteres højt. Du får et tæt samarbejde med vores dygtige kolleger i huset i forbindelse med gennemførslen af de enkelte udbud. 

 

Hvis du motiveres af at dykke ned i udbudsjuridiske temaer og rådgive dine kolleger herom, kan det være muligt i stillingen at indtage en større rolle ift. dette.  

 

Lidt om dig 
Vi forestiller os, at du har relevant erfaring med udbudsprocesser, forhandlinger og bygge-anlægsopgaver. Men vigtigst er, at du har et ønske om at arbejde med udbud og indkøb i forsyningssektoren. Uanset din baggrund opfordrer vi dig til at søge, og vi kan garantere dig et udviklende fællesskab - både fagligt og personligt.  

Som kollega er du struktureret og initiativrig. Du kan træffe selvstændige beslutninger og du vil være en del af et team, hvor erfaring og vidensdeling vægtes højt. 

Du bliver motiveret af at samarbejde med mange forskellige fagligheder, du går foran i løsningen af opgaver og kommer gerne med konstruktive forslag til løsninger. 

Du er kommunikativt dygtig og i stand til at samarbejde effektivt med forskellige interessenter på tværs af organisationen, samt evner at tage god styring for udbudsprocessen.  

Som person er du positiv, har et godt humør og ønsker at dyrke det gode samarbejde. Det er vigtigt for ’Indkøb & Kontrakter’, at vi sammen skaber stærke relationer til resten af organisationen. Derfor skal du være god til at opbygge relationer både med kollegaer og med samarbejdspartnere. 

Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at du behersker engelsk på forhandlingsniveau. 

Lidt om os 
Vi tilbyder et spændende job i et godt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor du får en hverdag på en alsidig og spændende arbejdsplads, som er med helt fremme i den grønne omstilling. 

Hverdagen hos os beskrives af kolleger som spændende og udviklende med fart over feltet. Fællesnævneren er høj faglighed, et godt samarbejde med et smil på læben samt stor tillid til hinanden. Du bliver en del af et stærkt team og en afdeling med 12 engagerede kolleger, som alle har hver deres speciale indenfor indkøb, udbud og kontraktstyring. 

Både i ’Indkøb & Kontraktstyring’ og i resten af virksomheden er kulturen kendetegnet ved, at du får stor medindflydelse på beslutninger og på arbejdsopgaver. Der er tillid til medarbejdernes evner og stor opbakning fra ledelsen hele vejen rundt i organisationen.  

Vi lægger med andre ord vægt på et positivt og godt arbejdsmiljø. Vi tilbyder blandt andet en lækker kantineordning, sundhedsforsikring, en livlig personaleforening samt motionsrum. Din base vil være i lyse og moderne omgivelser på vores hovedkontor i Odense, med mulighed for at arbejde hjemmefra når opgaverne tillader det. 

Ansættelse sker på individuel kontrakt med løn efter kvalifikationer. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Mia Brønd på telefon 21 65 69 46 eller på E-mail: mbr@fjernvarmefyn.dk

Og hvis du ønsker at høre mere fra en kollega i Indkøbsafdelingen, kan Maria Bregendahl Ahern kontaktes på telefon 24 89 58 13. 

Vi glæder os til at høre fra dig 
Er det dig, vi søger? Så behøver du kun sende os dit CV. Det gør du ved at trykke på knappen ”Ansøg”. 

Vi indkalder løbende til 20-minutters indledende screeningssamtaler via Teams. Så send os hellere dit CV i dag end i morgen. 

Vi opfordrer alle uanset alder, køn, anciennitet og etnicitet at søge stillingen. 

Fjernvarme Fyn ejer de største kraftvarmeværker på Fyn, har mere end 360 ansatte og er Danmarks 3. største varmeforsyning. Vi dækker cirka 97 % af varmebehovet i Odense og omegn svarende til mere end 100.000 boligenheder. Yderligere oplysninger om Fjernvarme Fyn kan findes på www.fjernvarmefyn.dk. 

eller