Gå til Indhold

Teamleder til brændselshåndtering og service

Lokalt
  • Odense, Syddanmark, Danmark

Stillingsbeskrivelse

Er du en nærværende og engageret teamleder? Har du god erfaring med logistik, ledelse eller lignende? Og vil du være den leder, som motiverer og udvikler dine medarbejdere gennem god opgave- og relationsledelse?


Så er du måske vores nye teamleder, som skal stå i spidsen for et hold på cirka 15 dygtige servicemedarbejdere, som arbejder med håndtering af brændsler.


Om jobbet

Som teamleder står du i spidsen for de medarbejdere, som dagligt kontrollerer og håndterer brændsler og restprodukter fra vores blokanlæg.

Dine primære ansvarsområder vil være personaleledelse og daglig koordinering af de mange opgaver. Samtidig skal du være faglig sparringspartner for medarbejderne i dit team, som primært består af servicemedarbejdere på skiftehold.

Blandt dine opgaver kan vi fremhæve:

  • Personaleledelse
  • Opgavefordeling og opfølgning
  • Koordinering og bestilling af brændsler i samarbejde med indkøbsafdelingen
  • At sikre korrekt kvalitetskontrol af brændsler og restprodukter
  • Skibskoordinering både før, under og efter et anløb
  • Koordinering af maskinvedligehold og af en høj rengøringsstandard på anlæggene
  • Udarbejdelse af forskellige instruktioner


Derudover får du forskellige administrative opgaver. Det gælder blandt andet timegodkendelse samt afholdelse af MUS og af vurderingssamtaler. Og så skal du naturligvis sikre god trivsel og et godt arbejdsmiljø i dit team.

Serviceafdelingen hjælper hele virksomheden med mange forskellige opgaver. Derfor får du også et bredt samarbejde med de øvrige afdelinger.

Og du får et tæt samarbejde med afdelingens anden teamleder, som har det daglige ansvar for facility-området.

Vi tilbyder

Dygtige og motiverede medarbejdere er afgørende for vores succes. Derfor tilbyder vi en hverdag på en alsidig og spændende arbejdsplads, som er med helt fremme i den grønne omstilling.

Arbejdsmiljøet er godt og inspirerende. Og du bliver en vigtig del af Serviceafdelingen, hvor du får en række stærke og motiverede kolleger, en høj grad af selvbestemmelse samt masser af mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Derudover tilbyder vi en lækker kantineordning, sundhedsforsikring samt motionsrum.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicechef Michael Jensen på telefon 27 87 53 53.

Ansøgningen

Er det dig, vi søger? Så send os dit fyldestgørende CV med en kort profiltekst. Det gør du ved at trykke på knappen ”Ansøg”.

Vi screener ansøgere løbende og holder samtaler med de relevante kandidater.

Derfor lukker vi processen, når den rette kandidat er fundet. Så send hellere dit CV i dag end i morgen.

Vi opfordrer alle uanset alder, køn, anciennitet og etnicitet at søge stillingen.


Fjernvarme Fyn A/S er et selskab ejet af Odense og Nordfyns Kommune. Virksomheden har omkring 340 ansatte og er en af Europas største varmeforsyninger. Vi dækker cirka 97 % af varmebehovet i Odense og Otterup svarende til mere end 100.000 boligenheder. Yderligere oplysninger om Fjernvarme Fyn kan findes på www.fjernvarmefyn.dk.

Stillingskrav

Din uddannelse er ikke afgørende. Det vil til gengæld være en klar fordel, hvis du har erfaring med skibsanløb, logistikplanlægning og ledelse.

Hvis der er behov for uddannelse, kan vi naturligvis hjælpe med det.

Du skal trives i et arbejde, hvor tingene kan gå meget stærkt. Det vil sige, at du er god til at prioritere i opgaverne og samtidig holde hovedet koldt.

Som leder skal du både kunne sætte en retning og skære igennem på en god og konstruktiv måde. Og du skal være nysgerrig og opsøgende i det daglige. Det betyder også, at du skal have en sund og udviklende tilgang til både medarbejderne og til de mange opgaver.


Vi lægger vægt på det gode arbejdsmiljø og på tværgående samarbejde i hele virksomheden. Og vi forventer naturligvis, at du gør det samme.

eller